ÖCH.

Slutsats nummer e t t: Japanska risbollar är gött skit i smaklökarnas bemärkelse, andra parter revolterar.

Slutsats nummer t v å: Annars aptomma magsäckar har en förjävlig förmåga att föröka all föda till kopiösa mängder. Oavsett om återpåbörjat näringsintag ligger långt under gränsen till vad ordbibeln definerar som kopiösa.


Dagens lärdom: Käka aldrig Japanska bollar utan att dessförinnan plundra Farbror Doktors pillerparadis på mirakel-paketen. Allt annat resulterar bara i förtidsgravida bitterfittor, saltdränkta kuddar och sönderskurade parkettgolv.


Kommentarer
Postat av: ε m m a ~

Oj så du har raderat allt det gamla?

Jag funderar faktiskt också på att göra det... Flyttar hemifrån imorgon så jag ska nog göra det sen när jag kommit iordning och så..

Hur mår du Lara?

Kram, din vän Emma

2009-08-20 @ 16:05:12
URL: http://drugsdontwork.blogg.se/
Postat av: Malin

Raderat allt det gamla, vännen? Dags för en nystart? Det känns verkligen som om att det var en mindre evighet sedan jag hörde någonting från dig sist; HUR ÄR DET? hur har det gått den senaste tiden?



jag hoppas verkligen inte att någonting gått snett nu under sommaren (med tanke på det du skrivit). tänker på dig kära du <3

2009-08-22 @ 12:19:35
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Josefin

Såg dig i tidningen idag, kära. Va fin du är gumman! Ska absolut läsa det du skriver i GP. Kan tänka mig att du kommer skriva fantastiska krönikor.

Du ÄR fantastisk - glöm aldrig det!



Kramar!

2009-08-22 @ 12:34:12
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack, söta rara. Jag mår lite sisådär. har varit lite jobbigt under sommaren och så, och jag har verkligen fått kämpa. Även om det är skittufft känner jag ändå att jag har kommit en bit på vägen. Det har trots allt varit en bra sommar. Hur har du haft det?

Det vore myisgt att dejta snart! Tänk att det var ett helt år sedan vi bodde ihop! Tiden rusar iväg tycker jag.



Massa kramar, J

2009-08-23 @ 18:28:24
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/




Namn: Viktigt!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0