SHOULD I NOT OR SHOULD I

E T T: Jag funderar på att bojkotta diverse bloggosfäriska kärleksförklaringar för att istället ge farbror brevbärare ett jobb.
T V Å: Dock riskerar jag med ovanstående planering att mottagande varelse stämplar mig som spritt språngande galen pedofil.
TRE: Fast å andra sidan så é ju sistnämda beskrivning ganska så rellevant; bortsett från pedofil stämpeln.
ETTTVÅTRESLUUUTSATS: Farbror brevbärare återfår jobbet; o' jag får helt enkelt börja snoka efter skönhetsoperationer och namnbyte-möjligheter. Better safe than sorry, so to say. 118800 HERE I COOOOME!


Kommentarer
Postat av: Malin

svar; men åh, clara, jag skulle inte av någon som helst anledning inte vilja prata med dig. jag har (tro det eller ej) faktiskt tänkt på dig, undrat hur du har haft det & blivit lika glad varje gång det har plingat till på mobilen & det har varit ett litet meddelande från dig; bara att få veta att du lever.



dock måste jag medge att jag inte är särskilt förvånad över att det har gått som det gått för dig. på något sätt har jag haft föraningar om att anorexin blivit starkare, men snälla clara, ge inte upp. det där löftet om akutinläggningar på bup osv, glöm inte bort det. du kan fixa det här och du VET att jag finns här för dig, alltid <3

2009-08-26 @ 20:52:35
URL: http://hallonte.blogg.se/




Namn: Viktigt!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0