--

Jag har lust att leta fram en toksmutsig nylonfilt o' kasta den över trollen som påstår att stjärten ska öpp' i vädret istället för ner på soffan. O' likamycket hatar jag de apdåliga ritualerna som är så in i ickehimlen svåra att radera ur dagsordningen.
Men ännu en gång, skam den som ger sig.
(O' för er som joinat intresseklubben så kan jag meddela att jag frenetiskt letar efter just en ovannämd filt, so if you got one send me a filtogramm!) 

Pöss o sussa sött när ni avslutat dejten med John Blund. 

Kommentarer
Postat av: Jazzy

Tänkvärda ord i headern, ibland är det svårt att tänka så!

2009-12-18 @ 12:40:51
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/
Postat av: Molly

jag ska sluta störa dig efter detta inlägg, men jag vill först bara önska dig ett bra kommande år och säga att jag hoppas att det blir dett riktigt bra år för dig och att du får må bra. ta hand om dig! kramar



ps. fick du kortet? ds

2009-12-28 @ 14:06:42
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com




Namn: Viktigt!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0