--

Efter att ha mummsat havreflingor till frulle o' tagit en megakall språngmarsch för att förhindra en varulven orsakar vrålande grannar, så har parkeringsvakten beordrat en parkerad automobil o' icke springade tossingar.
O' chefen skall lydas, så parkeringsplatsen har intagits o' tossingarnas rastlöshet stillas med en kreativ dejt med minikopian.
Färg, penslar, papper, (oanvända!!) tops o' smurfaktiga vattenglas pryder mitt annars välstädade revir, o' jag tror bestämmt att jag måste avsluta detta bloggosfärsika avtryck innan mina hjärnceller hinner registrera vilket uppenbart kaos som faktiskt härjar inom mina fyra väggar.
Kreativitet i all ära, men detta kaos verstiger bannimej gränserna till vad min perfektionsistka hjärna klarar av. Städpatrullen tillkallas. Omgående.



Kommentarer




Namn: Viktigt!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0