--

Ett: Det är fint när elektroniklådan plingar till och saknade människor skickar en gnutta omtanke via radiovågorna.
Två: Vitt vin är go'are än rödtjut. Faktiskt.
Tre: Onormaliteten är bra. Även om trollen påstår något annat.
Fyra: Jag tror inte att jag skulle överleva utan kakao. I alla fall inte om sjukhuset skall förbli o-dejtat.
Fem: Parkeringsvakten fyller äldre, och trots den lätta ålderskrisen har morgonen varit myspys.
Sex: Jag hatar att parkera arslet i automobilen. Framförallt när jag precis näringsbombat mig med två skivor megagott bröd.

Kommentarer
Postat av: Malin

Clarararalara <3

Vin är du alldeles på tok för liten för att dricka,(och ja, det var just det som fångade min blick i detta blogginlägg; samt ickedejten av sjukhuset) men när du bliver några år äldre och några år kryare i både kropp och själ så får det bli du och jag som sörplar vin och diskuterar livets alla märkliga frågor på någon mysig pub "i gbg regn", eller vad sägs om det fina förslaget?



Har fina du någon ansiktsbok förresten? Det känns som om att jag pratar med dig på tok för sällan.



Jag mår relativt bra dock, trots att tiden är ickesanicke särskilt vänlig. Jag kämpar, varje dag, och jag hoppas att du gör detsamma? <3



2009-12-09 @ 20:12:10
URL: http://hallonte.blogg.se/




Namn: Viktigt!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0