Summer baby Summer

Its Summer Time!! by *glow.

Nu får'e vara nog med revolterandet.
Oavsett om vädergudarna måste käka tokmånga lyckopiller eller slurpa vodka för glatta livet.
De får faktiskt bjussa på lite solglädje.
För jag övelever nog inte ännu en kall, grå dag á la svenne vinter.
Jag vill ha sommar.
Hallonglass.
Kortbyxor.
Myggbett. (!!)
Iskall fejkcola.
Normala onormaliteter.
O' låååånga sol dejter.

För jag har då inte råd att slänga kosingar på skräckfyllda flygturer.
Eller mod heller för den delen.
Så solen får komma hit.
Punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack fina du!

Maten går det upp och ner med. Men att den minskas nu dessa veckorna är ett ganska stor risk tror jag. Dumma tankar...



Kraam!

2009-12-05 @ 20:46:00
URL: http://lillasofie.blogg.se/
Postat av: sarah

Om du lyckas locka till dig lite sol, skickar du några stålar till mig med? <3

2009-12-06 @ 11:54:21
URL: http://underbarasarah.blogg.se/




Namn: Viktigt!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0