LISTA.

För att följa de finaste i sina fotspår kidnappar jag en lista från käraste Malin o' gör mig själv till en något mindre ovärdig bloggerska.

1. Var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?

"One belongs to New York instantly, one belongs to it as much in five minutes as in five years." ~ Thomas Wolfe by .I Travel East..

2. Vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?



3. Vilken egenskap önskar du att du besatt?

Glinda the Good Witch Miniature by uneekdolldesigns.

4. I vilken färg är ditt drömhus målat?

one sixty one: This is Today by Anna Gay.

5. Vilket namn är det vackraste du vet?

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

fino <3

och amelie är något av det sötaste som finns och det är jag defenitivt inte ensam om att tycka.



svar; en gång är en gång, och fler gånger blir det förhoppningsvis inte; jag vet att jag kommer falla ibland, men jag tänker banne mig inte sluta resa på mig och det hoppas jag att du också gör, reser på dig, borstar av dig smutsen och fortsätter klättra?

hur mår du, clara? helt ärligt nu. jag bryr mig <3

2009-11-13 @ 10:27:17
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Molly

hej fina clara!

hoppas att du mår bra denna dag och att din vecka har varit bra!? :)

tänker på dig och är här inne som en liten igel :p



du får ha det fortsatt bra denna dag, helg och vecka :) lova att du tar hand om dig! massa kramar

2009-11-13 @ 14:11:05
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com




Namn: Viktigt!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0