Döm i skallen.

Dum?
Dummare?
Dummast?

Jappjapp. Det är jag.
Men jag hoppas att denna soppan inom sisådär 182,5 dygn kommer kännas lite mera mummsig. För spindelsoppa med snigelkrutonger är inte särskilt orgasmgivande för smaklökarna.
O' lika icke-orgasmgivande finner jag mig själv för sörjan jag åstadkommer.
Men jag har en plan, och den ska bannemej leda till ett megabra slutresultat. Ungefär sådär megabraigt som en löksoppa lagad av en toksnygg fransman.
För det kan väll ingen vara missnöjd med, även om vägen dit kanske inte är den bästa?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ger allt i dina händer, det jag vill ha är den headern jag la upp som bild.

Annars är det fritt att göra vad som (: bara det går att läsa och är lättillgängligt :D säg till vad du vill ha för detta besväret rara du

2010-01-13 @ 19:34:38
URL: http://lillakana.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Självklart blir jag inte arg på dig! :) om du mår bättre av att få veta så vill jag gärna svara!

Jag tror inte jag lider av anorexi, har aldrig blivit diagnostiserad till det i alla fall, å andra sidan har jag nog inte besökt överdrivet många doktorer heller. Men en anorektiker tror har jag fått uppfattningen lever ett mer tvångsmässigt liv än vad jag gör. Men jag lider ju helt klart av en ätstörning!

Jag vill nog inte bli smalare, i alla fall inte för viktens skull. Jag tycker inte jag är tjock eller så, men mycket är ju psykologiskt och beror på så mycket annat, så ja, jag vet inte...

Sköt om dig :)

2010-01-13 @ 19:44:13
URL: http://myhealth.blogg.se/
Postat av: emelie

Tack själv för den fina kommentaren, den värmde.

2010-01-13 @ 20:15:03
URL: http://matomspunnet.blogg.se/




Namn: Viktigt!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0