ONLY BECAUSE OF YOU EMELIE.

Jag fick äran att modtaga ett award av vackra Emelie, och då jag inte vill vara sämre än resterande "pristagare" så gör vad som krävs för att vara en (någorlunda) värdig vinnare. Och jajjamensan, jag bugar, bockar (!!) och niger för att jag fått denna award. Det värmer min lilla blodpump (för att inte tala om mina smurffärgade tossingar). Tack!

Det som ska göras när man får en award är:
- kopiera awarden från min blogg
- länka personen som du fått den av
- berätta sju saker om dig själv
- välj bloggar som du vill ge den till
-  länka till dem
- lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award

Sju saker om mig:

- Jag har bott sisådär 370 dagar i USA och levt som en meganormal amerikanare.
- Jag talar 5 språk flytande och jobbar för att en dag kunna bemästra universums vackraste språk. (oui, Français il est)
- Jag svimmade när jag såg en två sjuksköterskor föra in en slang i näsan på en gammal farbror. (det väcker ickeälskvärda minnen)
- Jag har sovit i en tokäckliga sjukhussängar i nästintill ett år. (o' det ska bannemej inte bli fler dagar-månader-och-år) 
- Jag är mammi till en morot med fyra tassar, en slemmig nos och röda (!!) ögonfransar.
- Jag har ett litet perfektionistiskt troll inpräntat i hjärnan, som gör att mina tänkta handlingar alltid blir omgjorda, förbättrade och ändå aldrig tillräckligt bra.
- Jag ger (för det mestsa) mer än jag får, och blir därför obeskrivligt varm (för att inte säga chockad) av era kärleksfulla ord.


Jag vill ge denna award till:
(OBS! Karin:asarna är numrerade utan inbördes ordning. De är lika fina båda två. Sådetså.)

Malin
Louise
Emelie
Karin nr.1
Karin nr.2

Detta för att, trots att jag aldrig träffat era ögamotöga, så VET jag att ni är underbara personer. Fortsätt vara precis som ni är (det ända ni skall ändra på är att radera mattrollen ur era kroppar)

Kärlek till er och till fina Emelie som gav mig awarden.





 


Kommentarer
Postat av: Karin

Förstår dig. Sjukhus är piss. Men avd på Östra är faktiskt väldigt bra (så du vet) :) Men det är klart att om du fixar det hemma.. så är det där du ska vara. Ska hålla tummarna för att du fixar det! Du kan! :) KRAM



2010-01-23 @ 19:06:55
Postat av: Karin

Ojsan.. det va jag ja :) Får ge mig på den lilla utmaningen i morgon. I dag snurrar huvudet som en karusell.



Du är så snäll. Jag kan inget annat än att säga detsamma! Verkligen!!



KRAMAR

2010-01-23 @ 19:27:52
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/
Postat av: Rebecca

detta är KUL att läsa :)

2010-01-23 @ 21:20:47
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Isabella

Ligger du på sjukhus nu eller när gjorde du det senast? Usch det är inge vidare att ligga inne :(

kram på dig, kämpa på!

2010-01-23 @ 21:21:33
URL: http://radioregn.blogspot.com
Postat av: Emelie

Åh Tack Clara! <3

Vad gullig du är! :)



Förlåt för att jag är segast på att kommentera btw ;P



Puss!

2010-01-23 @ 21:43:23
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh, gull dig! TACK! Värmer en massa! Det här ska jag ta tag i :)



Blir såklart lite nyfiken på den där moroten. Fniss.

2010-01-24 @ 10:19:10
URL: http://karincicilia.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej fin. Märker att jag inte har tid att få iordning inlägget till idag. Ska iväg nu för att fira en kompis. Men imorgon så! :)

2010-01-24 @ 13:54:39
URL: http://karincicilia.blogg.se/
Postat av: amanda

hallå där. tack för att du kom med en liten pekpinne. jag vet att frukosten inte blev fullvärdig denna morgon. har fortfarande lite svårt att klara måltiderna fullt ut på hemmaplan. det ska jag arbeta med som tusan framöver. jag lyckas med små, små saker varje dag och det känns underbart :) vad är du för en trevlig filur? :) vilka roliga sanningar, blev riktigt impad över dina språkkunskaper. önskar jag kunde tala franska, är sååå vackert. har du någon erfarenhet av dagvård förresten? kram kram.

2010-01-27 @ 16:09:48
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: Molly

hej hej!

hoppas att du mår bra och att du har haft en bra helg!?

jag vill bara gå in och önska dig en bra vecka. ta hand om dig! tänker på dig. kramar

2010-02-01 @ 06:53:45
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com




Namn: Viktigt!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0